×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
احداث مسکن برای زوج‌های جوان از سال ۹۴

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در حال حاضر سوداگری در زمینه مسکن و زمین تعطیل است، گفت: برای زوج‌های جوان از سال ۹۴ احداث مسکن مهر آغاز و باید سالانه بیش از ۱ میلیون مسکن برای آنان احداث شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه در اجرای طرح جدید مسکن مهر از تجارب جهانی استفاده می‌شود اظهار داشت: باید تلاش شود در بخش مسکن تقاضا به تقاضای موثر تبدیل شود و اگر تورم کنترل نشود، اشتیاق به سمت وسوی سوداگری پیش می‌رود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور افزود: برای زوج های جوان از سال ۹۴ به بعد به‌طور متوسط نزدیک به یک میلیون واحد مسکونی احداث می شود و در حال حاضر سوداگری در بخش زمین و مسکن تعطیل است.

پژمان اظهار داشت: در حال حاضر اولویت دولت تعیین تکلیف برای پروژه‌های نیمه تمام است ودر تلاش هستیم این پروژه ها به اتمام برسد و مسکن مهر یکی از این پروژه های مهم دولت است.

وی از بهره برداری یک میلیون و۴۰۰ واحد مسکن مهر در کشور خبر داد وگفت: با توجه به جمعیت خانوارها درکشور تعداد ۱٫۵ میلیون واحد مسکونی باید ساخته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افرادی که تاکنون در مسکن مهر ثبت نام نکرده اند،اظهار داشت: برنامه تقاضای مسکن برای افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده اند برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در دست تهیه است و در سال ۹۴ به اطلاع مردم رسانده می شود.

پژمان با بیان اینکه مذاکراتی در دولت به منظور تصمیم گیری  برای تامین مسکن دهک های جامعه در حال انجام است افزود: دولت تلاش می کند تا تسهیلات ارزان قیمت برای دهک های میانی جامعه فراهم کند.

وی اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند تا از کمک های نهادهای شامل بنیاد مسکن، کمیته امداد و خود دولت در تامین اعتبار  برای احداث مسکن مهر استفاده کند.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false