×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دهه فجر دهه میثاق با ولایت است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت : دهه فجر را باید دهه میثاق با ولایت فقیه نامید ،چرا که در این دهه یعنی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ۵۷ اکثریت قشرها و گروه های مردمی و نظامی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند

به گزارش "چغادک نیوز"، محمود خدری معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در جلسه شورای سیاسی این حزب در استان گفت: دهه فجر را باید دهه میثاق با ولایت فقیه نامید چرا که در این دهه یعنی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ۵۷ اکثریت قشرها و گروه های مردمی و نظامی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند پس بر ماست که این دهه را دهه میثاق دوباره با رهبری، امام و شهدا ببندیم که از خون شهیدان و آرمانهای آنها که مهمترین آن حفظ انقلاب است، پاسداری نمائیم.

این فعال سیاسی استان بوشهر در ادامه گفت: بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل بود و جای هیچ تردیدی نیست که انقلاب ما الگو گرفته از قیام سالار شهیدان حرکت می کند هر چند که ما در طول این ۳۶ سال در انقلاب شاهد ریزش و رویش نیرو ها هم بوده ایم که این یک امر طبیعی است که افراد واقعی انقلابی را از ناخالصان انقلاب جدا کند و کسانی که به طمع پست و قدرت آمده باشند دیر یا زود به مردم معرفی شده یا خواهند شد.

خدری همچنان افزود: وقتی نگاهی به پیش زمینه های انقلاب حضرت مهدی (عج) می اندازیم، خواهیم دید که این انقلاب زمینه اصلی قیام آن بزرگوار بر اساس روایات متقن فراهم خواهد کرد.

عضو کانون اساتید حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۹ بهمن روز همبستگی همافران نیروی هوایی با انقلاب و دیدار تاریخی با امام راحل (ره) است. لذا این روز را به این غیور مردان اسلامی تبریک گفته و برای همه آنها آرزوی توفیق دو جهان را از خداوند منان خواستاریم.

خدری در ادامه افزود: نیروی هوایی مثل سایر نیروهای انقلابی با اخلاص تمام از هستی و کیان کشور حمایت کرده و خواهد کرد و آنچه باعث بیعت اولین نیروهای نظامی با امام (ره) شد، برخاسته از اخلاص و تقوای این نیروی انقلابی بود.

خدری در ادامه به شرح حمله حزب الله به اسرائیل پرداخت و گفت: این پاتک حزب الله نشان داد که قدرت مقاومت سراسر منطقه را فرا گرفته و شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده و به زودی شاهد فروپاشی آن خواهیم بود.

خدری همچنان افزود: ملک عبدالله در کارنامه زندگی اش چیزی جز اختلاف در بین مسلمانان و حمایت از تروریسم و صهیونیسم ندارد و امید است سردمدار جدید عربستان از عملکرد ناحق وی این تجربه را کسب کرده باشد که باطل همیشه رفتنی خواهد بود ، چرا که خود نیک می داند که در این چند سال همواره عربستان یک پای جبهه باطل در برابر مقاومت اسلامی حق بوده است.

خدری در ادامه به تشریح نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی پرداخت و گفت: این نامه نشان داد که معظم له برقراری ارتباط با ذهن و فکر جوانان را به خوبی می داند هر چند آن جوان اروپایی و آمریکایی باشند، لذا از آنها خواست به منابع اصیل اسلام که قرآن و حضرت محمد (ص) است آشنا شوند که نشان از درایت آن بزرگوار در مسائل سیاسی جهان است.

این عضو شورای حزب موتلفه استان بوشهر در ادامه گفت: قدم زدن های  ظریف با کری در خیابان های ژنو هیچگونه پیامی نداشت جز اینکه رییس جمهور بعد از آن مجبور شده فرد دیگری با فشارهای آمریکا به نمایندگی در سازمان ملل انتخاب کند.

این عضو فعال در پایان به تشریح اجلاس دبیران استانها و شهرستانها حزب موتلفه اسلامی در مشهد مقدس  پرداخت و گفت: این اجلاس که با شعار بصیرت انقلابی و همگرایی ولایی برگزار شد نشان داد که وحدت جامع اصولگرایان در کشور فراهم شده است و ما نیز به تاسی این حزب وحدت را حول محور ولایت در استان پیگیری کرده ایم و خوشبختانه در استان ولایت مدار بوشهر همه گروه ها و جناحهای سیاسی اصولگرا و ارزشی این وحدت را جهت تحقق آرمانهای امام و انقلاب در رهبری پذیرفته اند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false