×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تفاهمنامه چهارجانبه تشکیل کریدور علم و فناوری استان بوشهر امضاشد

تفاهمنامه چهارجانبه تشکیل کریدور علم و فناوری استان بوشهر در آئینی با حضور مسئولان چهار دستگاه امضا شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر،  مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عصر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که به خوبی در این راستا حرکت کنیم.

مهدی یوسفی با اشاره به تفاهمنامه چهارجانبه تشکیل کریدور علم و فناوری استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف این تفاهم استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف از امضای این تفاهم نامه همکاری راهبردی چند جانبه آموزشی، پژوهشی، فناوری و خدماتی در قالب کریدور علم و فناوری استان بوشهر است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: امیدواریم رابطه دانشگاه و صنعت در این برهه بیش از پیش تعمیق یابد که ما تلاش می‌کنیم تا همکاری کاملی در این زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه چهار جانبه میان دانشگاه خلیج فارس، پارک علم و فناوری استان بوشهر، بنیاد نخبگان استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس امضا شده است.

یوسفی اضافه کرد: با تدابیر دولت تدبیر و امید، بار دیگر مسئولیت توسعه علمی استان در دانشگاه، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان بر دوش افراد شایسته و علاقه مندی قرار گرفته که همواره دغدغه ارتباط موثر دانشگاه و صنعت را داشته‌اند  و امیدواریم رابطه دانشگاه و صنعت در این برهه بیش از پیش تعمیق یابد.

لازم به ذکر است که تفاهمنامه چهارجانبه تشکیل کریدور علم و فناوری استان بوشهر با حضور سرپرست دانشگاه خلیج فارس، رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر و رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر امضا شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false