×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آثار هنرمندان فیلم‌ساز استان بوشهر به جشنواره فیلم رویش راه یافت

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: فیلم‌های کوتاه دینی اثر هنرمندان فیلم‌ساز بوشهری به نهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دینی رویش راه یافتند.

به گزارش "چغادک نیوز"،   به نقل از تسنیم ،سیدمحمدحسین سیدزاده بعدازظهر امروز در جمع هنرمندان حوزه هنری بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در جشنواره‌ها دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی است اظهار داشت:هنرمندان این استان در بیشتر جشنواره‌های ملی حضور دارند که نشان از توانمندی هنرمندان استان بوشهر در حوزه فیلم، بازیگری، کارگردانی و تدوین است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رویش در مشهد مقدس تصریح کرد:جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش با هدف معرفی قابلیت‌های سینمای دینی در ابعاد ملی و ایجاد بسترهای مناسب برای عرضه آثار فیلم‌سازان از پنجم اسفند ماه امسال به مدت سه روز در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر از راهیابی ۲ اثر از استان بوشهر در جشنواره فیلم رویش خبرداد و گفت: هنرمندان این استان با ۲ اثر شامل فیلم‌های "خلوتگاه" و "قرمز" در نهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دینی رویش شرکت می‌کنند.

سیدزاده افزود: فیلم کوتاه داستانی "خلوتگاه" به کارگردانی کریم فائقیان در بخش مسابقه ملی و فیلم "قرمز" به کارگردانی حسین کشاورزی در بخش خارج از مسابقه شرکت دارند.‏

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم رویش محملی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت ‌های سینمای دینی در سطح ملی است، افزود: این رویداد سینمایی علاوه بر ایجاد انگیزه و امید در فیلم‌سازان جوان، زمینه‌ای مناسب برای ارائه و ترویج آثاری با مفهوم دین، اخلاق، امید و نجابت را فراهم می‌کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false