×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر پیشتاز در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: استان بوشهر پیشتاز در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمیدرضا علم سه‌شنبه شب در حاشیه نمایشگاه الکامپ بوشهر اظهار داشت: فناوری اطلاعات روز به روز و ثانیه به ثانیه در حال گسترش است و سرعت تغییرات ثانیه و دقیقه را نمی شناسد.

وی اضافه کرد: ما نیز در حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر تلاش داریم تا برای رفاه و ایمنی و امنیت بیشتر مردم همراه با فناوری‌های دنیا قدم برداریم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر ادامه داد: فناوری های نوین در همه شهرها تا دورترین روستاها نیز گسترش یافته است که اگر بتوانیم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم، کشوری پویا هستیم.

وی با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی در زمینه فناوری‌های نوین در استان بوشهر وجود دارد، افزود: شرکت‌هایی نیز در استان بوشهر وجود دارند که در زمینه سیستم‌های هوشمند جاده‌ای می‌توانند کارهای بسیار خوبی را ارائه دهند.

علم با تقدیر از مخابرات که خدمات بسیار خوبی را برای اجرای سیستم‌های هوشمند فراهم کرده‌اند که تعامل بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر پیشتاز در ارائه خدمات حمل و نقل الکترونیک است، بیان داشت: در سیستم حمل و نقل به منظور رفاه عمومی و صرفه‌جویی در وقت و زمان مسافران، سامانه فروش اینترنتی راه‌اندازی شده است.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false