×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲ تاسیسات آب شیرین‌کن با مشارکت نیروگاه اتمی در بوشهر ایجاد می‌شود

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: ۲ تاسیسات آب شیرین‌کن در بوشهر با مشارکت نیروگاه اتمی برای تامین آب شرب شهر بوشهر عملیاتی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سیدمحمدحسن باستی، بعدازظهر امروز در نشست شورای بررسی وضعیت آب استان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های استان بوشهر کم‌آبی است اظهار داشت: اکنون آب شرب استان بوشهر از استان‌های همجوار تامین می‌شود که باید تامین منابع آب استان بوشهر چاره اندیشی شود.

وی با تاکید بر این نکته که برای مقابله با بحران آب راهکاری اساسی اندیشیده شود گفت: باتوجه به ناپایداری بارندگی‌ها و بحران جدی آب، باید تدبیر و راهکارهای اساسی برای مقابله با این بحران اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: ایجاد ایستگاه آب شیرین کن می‌تواند دغدغه‌هایی را که در این زمینه وجود دارد رفع کند و از هم اکنون باید به فکر بحران آب در سال آینده باشیم.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر تسریع درعملیاتی شدن دو ایستگاه آب شیرین کن در سطح استان تصریح کرد: اجرای این دو طرح با مشارکت نیروگاه اتمی که هزینه‌های تمام شده ایستگاه را در این زمینه کاهش می‌دهد نقطه قوتی است.

باستی با بیان اینکه مطالعات و مکان یابی برای ایجاد آب شیرین کن بوشهر در حال انجام است بیان کرد: با اجرای این طرح باید خرید تضمینی آب را  باید به یک نقطه قابل قبول برسانیم.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بحران آب مسئله‌ای جدی است باید دنبال راهکارهای اساسی و مشخص در این زمینه باشیم.

وی با تاکید بر توجه به تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی در استان اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی که دارای اعتبارات لازم هستند و از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند در اولویت بهره‌برداری قرار بگیرد تا بتوان بخشی از مشکلات برطرف کرد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: آنچه در بحث بحران آب ضروری و اجتناب ناپذیر است نهادینه کردن فرهنگ بهینه‌سازی مصرف در بین مردم و جذب مشارکت گسترده عموم در این رابطه است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false