×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نمایشگاه عکس پیشینه فرهنگی، ورزشی و تاریخی آبپخش برپا شد

نمایشگاه عکس پیشینه فرهنگی، ورزشی و تاریخی بخش آبپخش با موضوع 'زمینهای خاکی' از سالهای ۱۳۲۰ تاکنون روز دوشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر برپا شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، بخشدار آبپخش در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان منطقه با پیشنیه تاریخی فعالیت های ورزشی، فرهنگی و هنری مردم این دیار و انتقال ارزشها و آرمانهای نسل های گذشته به نسل های جدید در منطقه آبپخش است.

علی مردانلو اضافه کرد: شناسایی و آگاهی از پتانسیل های ورزشی و هنری بخش نیز از دیگر آثار مفید و خوب این نمایشگاه خواهد بود که در جهت غنی سازی اوقات فراغت و کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و گرایش نسل جوان به فعالیت های مثبت بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی بیان داشت: ایجاد انگیزش در بین قشر جوان در جهت تداوم و گسترش فعالیت های ورزشی و فرهنگی منطقه ضروری است.

محمد علی درخشان مدیر اجرایی نمایشگاه زمین های خاکی در آبپخش نیز گفت: این نمایشگاه در قالب ۴۰۰ تصویر در زمینه های مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی مردم و معرفی بزرگان این منطقه از سالهای ۱۳۲۰ تاکنون گردآوری شده و در این نمایشگاه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه تصاویری از فوتبالیست ها و چهره های قدیمی بخش آبپخش به نمایش گذاشته شده و به تاریخچه ورزش آبپخش نیز پرداخته است.

نمایشگاه تاپایان دهه فجر در محل سالن ورزشی پوریای ولی این شهر برای بازدید عموم دایر است.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false