۴۵۰ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی در بوشهر افتتاح می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۴۵۰ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی در بوشهر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: درایام‌الله دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان بوشهر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که تحول مهمی در حوزه‌های گوناگون ایجاد می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن ابراهیمی بعداز ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر باگرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی اظهار داشت: حضرت امام در چنین روزی پس از ۱۵ سال دوری از وطن وارد میهن اسلامی شدند و پیروزی انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اتحاد و وحدت در همه ابعاد تاکید دارند گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اتحاد و وحدت  به پیروزی رسید و این مهم رمز انقلاب اسلامی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به بوشهر و تصویب طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی افزود: این سفر اعتبارات مهمی در حوزه زیرساختی استان بوشهر از جمله مرکز استان مصوب شد که سبب تحول در این شهر می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه طرح‌های تصویب شده در سفر رئیس جمهور به بوشهر بر اساس مطالعات انجام شده مصوب شد گفت: عملیاتی شدن این طرح‌ها زمینه رفاه و آسایش مردم در ابعاد گوناگون فراهم می‌کند که اجرای راه خروجی دوم بوشهر از مهم‌ترین پروژه‌ها است که در دو سال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه‌ها و طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شهرستان بوشهر اجرا می‌شود گفت: در این دهه به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهر و روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود.

فرماندار بوشهر به برنامه‌های نوروزی در شهرستان بوشهر پرداخت و بیان کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال و تعطیلات نوروز زمان زیادی باقی نمانده است لازم است برنامه‌ریزی مدونی برای حضور گردشگران به بوشهر و شهرهای دیگر شهرستان بوشهر انجام شود.

ابراهیمی تاکید کرد: باید از فرصت ایام تعطیلات نوروز برای معرفی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها این شهرستان استفاده کرد.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false