×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خانه‌های قرآنی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان بوشهر گفت: اکنون ۳۴ خانه قرآن شهری و ۱۴۱ خانه قرآن روستایی در استان بوشهر فعال است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراکز افزایش می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"،حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی محافل و مجالس قرآنی در شهر و روستاها برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ۱۰۰ محفل کرسی تلاوت آیات کلام الله نور در مساجد شهرها و روستاها با مشارکت کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی از اهداف تشکیل کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر را تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی به نسل جوان عنوان کرد و افزود: بیش از ۴۵ ویژه برنامه متنوع با استفاده از ظرفیت موسسات و مراکز قرآنی در استان اجرا می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه قرآنی در کشور پیشتاز است بیان کرد: در استان بوشهر ۱۷۵ موسسه و خانه قرآنی در شهر و روستاها فعال است که جوانان، نوجوانان و کودکان اعضای آنها را تشکیل می‌دهد.

  محمودی‌نیا با اشاره به اینکه ۳۰ موسسه قرآنی در استان بوشهر دارای شناسنامه هستند خاطرنشان کرد: به زودی مجوز فعالیت ۱۲ موسسه قرآنی صادر می‌شود که نقش مهمی در ساماندهی مراکز و محافل قرآنی و جذب علاقه‌مندان به این محافل دارند.

وی از افزایش خانه‌های قرآنی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر۳۴ خانه قرآن شهری و ۱۴۱ خانه قرآن روستایی در استان بوشهر فعال است که با برنامه‌ریزی انجام شده این خانه‌های معنوی تا نیمه نخست سال آینده افزایش می‌یابد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false