×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برگزیدگان مسابقات قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند

در آئینی به مناسبت دهه مبارک فجر، برگزیدگان مسابقات قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در همایش فرهنگی قرآنی والفجر در بوشهر اظهار داشت: مراکز مذهبی و مساجد و مراکز قرآنی نقش بسیار مهمی درشکل‌گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشتند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ادامه داد: فعالان دینی و مذهبی در پیروزی و شکل‌گیری و دفاع از این نظام و انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند و امروز نیز باید در تداوم و توسعه این نظام نقش آفرین باشند و شاهد پیشتازی آنها در همه عرصه‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، بتوانیم معارف ارزشمند الهی و اهل بیت را به جامعه معرفی کرده و گسترش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: امروز نیز همچون ۳۶ سال گذشته شاهد تحول عظیمی در جامعه جهانی هستیم و آن مبحث مربوط به بیداری اسلامی و عزت و سرافرازی برای اسلام است.

دشمنان اقتدار نظام اسلامی را برنمی‌تابند

وی با بیان اینکه پرچم اسلام در اقصی نقاط کره زمین به اهتزاز درآمده است، بیان داشت: دشمنان چون این موضوع را برنمی‌تبند اقدام به اجرای پروژه اسلام‌هراسی و توهین به مقدسات و پیامبر ستیزی می‌کنند.

سروستانی تاکید کرد: دشمنان اسلام وقتی که نمی‌توانند جلوی این پیشرفت‌ها را بگرند، تلاش دارند تا اسلام را وارونه جلوه دهند که ما در این زمینه وظیفه سنگینی داریم.

از دیگر برنامه های این همایش می‌توان به قرائت قرآن توسط سیداحسان ابطحی نفر ممتاز رشته قرائت مرحله استانی مسابقات قرآنی تلاوت، اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح و مدیحه سرایی ثقلین برازجان اشاره کرد.

در این آئین از منتخبین مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم و مرتلین و کارشناسان طرح با قرآن در رمضان و همچنین خادمان قرآنی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در مناطق روستایی که با اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همکاری داشته اند تجلیل شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false