×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسابقه ریاضی کانگورو برای نخستین بار در استان بوشهر برگزار می‌شود

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسابقه ریاضی کانگورو برای نخستین بار در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازمهر، ناصر کرمی عصر پنجشنبه در جشن بزرگداشت برگزیدگان المپیاد ریاضیات اظهار داشت: علاقه و تلاش نقش بسیار مهمی در زمینه پیشرفت‌های انسان دارد و باید تلاش بیشتری در بین استعدادها و نخبگان شاهد باشیم.

وی به اقدامات صورت گرفته برای حمایت از استعدادهای علمی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی خانه ریاضیات در بوشهر شاهد تقویت استعدادهای دانش‌آموزان در علوم ریاضی هستیم.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر شکوفا شدن استعداد دانش‌آموزان در بخش ریاضی را به عنوان یکی از مزایای خانه ریاضی عنوان کرد و بیان داشت: از زمان راه‌اندازی خانه ریاضی در بوشهر یک سال می گذرد ولی تاثیرگذاری زیادی داشته است.

کرمی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان دشتستانی در مسابقات ریاضی کشوری و اعزام آنان به مسابقات جهانی هلند، خاطرنشان ساخت: این موفقیت‌ها یکی از دستاوردهای ایجاد و راه‌اندازی خانه ریاضیات استان بوشهر بوده است.

وی از برگزاری مسابقات علمی و عملی و جشنواره‌های مختلف با همکاری خانه ریاضی در سال جاری خبر داد و افزود: آزمون تورنی تیم ریاضی برای تقویت بنیه علوم ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و هفتم متوسطه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: برای نخستین بار در استان بوشهر مسابقه ریاضی کانگورو تا پایان امسال با حضور تیم‌های دانش آموزی به صورت تیمی و با هدف تمرین کار گروهی ریاضی در خانه ریاضیات برگزار می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false