×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گزارشی از ترفند داعش در جذب دختران جوان

در گزارش های منتشر شده در پایگاه های خبری و منابع مطبوعاتی برخی شیوه های مورداستفاده داعش برای جذب دختران کم و سن و سال به این گروه تروریستی، افشا شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری ایلاف نوشت، منابع انگلیسی نوشتند سالی جونز خواننده انگلیسی یکی از کسانی است که در جذب دختران کم سن و سال درگروه تروریستی داعش فعال است. او در شبکه های اجتماعی صفحاتی را با نام عایشه باز کرده است که در این صفحات خود را دختری ۱۷ ساله معرفی می کند، هدف او جلب اعتماد دختران کم سن و سال برای پیوستن به داعش است.

روزنامه تایمز انگلیس نیز داستان یکی از مربیان موسیقی در این کشور را فاش کرده است که کلاس درس موسیقی خود را به کلاسی برای جذب دختران کم سن و سال به داعش تبدیل کرد.

سوابق این مربی موسیقی پس از سه ماه تحقیق و تفحص در صفحات اینترنت و پی بردن به فعالیت های جانبدارانه او از داعش آشکار شده است.

سالی جونز در صفحات اجتماعی خود از شیوه هایی چون وعده زندگی و پول بهتر در سوریه استفاده می کند تا دختران نوجوان و جوان را به دام بیندازد. او در این صفحات پیوستن به داعش را سبب بخشش همه گناهان و اشتباهات گذشته معرفی می کند.

سالی جونز ۴۵ ساله از منطقه کنت انگلیس است که به همراه کودکش به داعش در سوریه پیوسته و در سوریه با یک جوان انگلیسی اهل بیرمنگام ازدواج کرده است.

او پس از پیوستن به داعش نام سکینه حسین را برای خود برگزید و نام پسرش را از جوجو به حمزه تغییر داد اما نام سالی جونز در شبکه های اجتماعی عایشه است.
 

گزارشی از ترفند داعش در جذب دختران جوان

او در یکی از پست های خود دراینترنت نوشته است:« اگر مسلمانی و قدرت خروج از سرزمین کفر را داری به خاطر خدا از سرزمین کفر خارج شو.»

او درباره زندگی در سوریه نوشت: «زندگی در این جا بسیار زیباست… آنان (داعش) از تو حفاظت می کنند، اصلا نیازی به پول نداری. اگر بخواهی ازدواج کنی یا صاحب منزل شوی بسیار آسان است، اینجا مردان زیادی در دسترس تو هستند.»

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false