خبر های خوش برای پرسپولیسی ها | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خبر های خوش برای پرسپولیسی ها

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش با بیان اینکه امروز خبرهای خوبی به اطلاع هواداران پرسپولیس می‌رسد گفت: نگرانی بابت مسائل این تیم وجود ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تنسیم رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش با بیان اینکه امروز خبرهای خوبی به اطلاع هواداران پرسپولیس می‌رسد گفت: نگرانی بابت مسائل این تیم وجود ندارد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی گفت: نگرانی هواداران و پیشکسوتان از مسایل این روزهای پرسپولیس برای مدیران وزارت ورزش مهم است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این باشگاه به کار بسته‌اند و امروز امیدوارم خبرهای خوبی به اطلاع آنها برسد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش افزود: آقای گودرزی به طور جد از روزهای گذشته پیگیر حل مشکلات پرسپولیس است و کاملا به مسائل پرسپولیس اشراف دارد. ایشان در دیدار با مسئولان و مدیران وزارت ورزش تاکید کامل بر حمایت مادی و معنوی از پرسپولیس و تقویت این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران دارد و جای نگرانی برای آینده پرسپولیس نیست.

وی با اشاره به هیاهوی تبلیغاتی برخی منتقدان گفت: به نظرم افراد دلسوز واقعی کشور و ورزش به جای راه انداختن موج نگرانی در ورزش از طریق تحلیل‌ها و اخبار کذب، به آرامش آن کمک کنند و اجازه دهند وزارتخانه و مدیران برنامه‌های روشن خود را برای سامان دادن به این دو باشگاه و بخصوص موضوع مهم واگذاری که سالیان سال فوتبال کشور درگیر آن است با صحت و سرعت به پیش ببرند.

وی اضافه کرد : هیئت مدیره پرسپولیس امروز جلسه مهمی دارد و به زودی اخبار آن از طریق باشگاه اعلام می‌شود و قطعا نگرانی از بابت هزینه نقل و انتقال بازیکنان، آماده سازی تیم برای حضور در آسیا و همینطور واگذاری این تیم وجود ندارد و وزارت ورزش و جوانان در کنار هواداران است و اجازه نمی‌دهد حواشی برخی جریان‌ها و افراد به این تیم مردمی صدمه‌ای وارد کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false