کلانی: شخصی که با برانکو مذاکره کرده، از باشگاه پرسپولیس نبوده است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کلانی: شخصی که با برانکو مذاکره کرده، از باشگاه پرسپولیس نبوده است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره مسئولان این باشگاه با سرمربی پیشین تیم ملی را تکذیب کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه آیا احتمال دارد باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب رضا قوچان‌نژاد کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. واقعیت این است که در مورد این مسئله کادر فنی تصمیم‌‌گیرنده است نه کمیته فنی یا شخصی دیگر.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور احتمالی قوچان‌نژاد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، عنوان کرد: من نباید در این مورد اظهارنظر کنم، چون از نظر فنی واجد شرایط نیستم. ممکن است یک زمانی فوتبال بازی کرده باشم اما در حوزه مسائل فنی نه تجربه دارم و نه اطلاعات و اگر هم گاهی حرفی می‌زنم نظر شخصی‌ام بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره مسئولان این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ گفت: من از طرف خودم و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شدیداً‌ این موضوع را تکذیب می‌کنم. ممکن است یک نفر با برانکو صحبت کرده باشد و از او در مورد حضورش در پرسپولیس سؤال پرسیده باشد اما مسلماً آن یک نفر از طرف باشگاه پرسپولیس نبوده است.

کلانی ادامه داد: از نظر ما حمید درخشان، سرمربی و حسین عبدی، مربی پرسپولیس هستند و کارشان را با تمام وجود انجام می‌دهند. باز هم تأکید می‌کنم تا این لحظه هیچ اتفاقی در باشگاه رخ نداده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false