آنچلوتی: امیدوارم افتخارات امسال را سال آینده هم تکرار کنیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آنچلوتی: امیدوارم افتخارات امسال را سال آینده هم تکرار کنیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در فینال جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی در این تورنمنت، گفت امیدوار است که سال آینده برای مردان او توأم با افتخار‌اتی فراوان باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان با پیروزی ۲ بر صفر برابر سن‌لورنزوی آرژانتین (قهرمان جام لیبرتادورس آمریکای جنوبی) برای چهارمین بار موفق شد بر قله فوتبال باشگاهی جهان بایستد. این چهارمین قهرمانی بود که شاگردان کارلو آنچلوتی در سال ۲۰۱۴ کسب کردند و به این ترتیب حسن ختامی به یادماندنی را برای سالی که در آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا و سوپرجام اروپا شدند، رقم زدند.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از فینال این رقابت‌ها که مراکش میزبان آن بود، با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در طول این تورنمنت اظهار داشت: ما از کسب این جام واقعاً خوشحالیم. ۲۰۱۴ برای ما سالی فوق‌العاده و فراموش نشدنی بود و امیدواریم که سال ۲۰۱۵ هم اینگونه باشد. خوشحالم که در اولین فصل حضورم در رئال مادرید توانستم این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و حالا قهرمان باشگاه‌های جهان کنم. این جام برای من بسیار خاص است.

آنچلوتی افزود: فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های بازی سخت بود به خصوص نیمه اولش. کلید پیروزی ما اما این بود که بازیکنان‌مان به خوبی توانستند تعادلی را که برای خط دفاع و در حمله نیاز داشتیم، ایجاد کنند.

آنچلوتی درباره کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیمش که در این تورنمنت نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند اما به عنوان دومین بازیکن برتر رقابت‌ها (پس از سرخیو راموس) کفش نقره‌ای آدیداس را گرفت، گفت: او در رسیدن رئال مادرید به جایی که ما الان هستیم نقش پررنگی داشته است. او گل‌های فراوانی به ثمر رسانده است و یک بازیکن در خدمت تیم است. او بهترین بازیکن ماست. ما تیمی فوق‌العاده هستیم اما مقایسه این تیم با دیگر تیم‌های تاریخ غیرممکن است. خوشحالیم که تاریخ‌ساز شده‌ایم اما می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم.

کارلتو درباره حمایت پرشوری که مراکشی‌ها در جریان رقابت‌ها از تیم او انجام دادند، عنوان کرد: تماشای چنین حمایتی یک غافلگیری دوست داشتنی بود، چون ما واقعاً احساس می‌کردیم که در خانه خودمان بازی می‌کنیم. اینجا اگرچه سانتیاگو برنابئو نیست اما حمایت پرشور هوادارانش به ما برای کسب عنوان قهرمانی کمک فراوانی کرد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها با نگاهی به اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۴ برای تیمش رخ داد، تصریح کرد: من خاطرات امسال را برای همیشه به یاد خواهم سپرد. کلید موفقیت‌های‌مان در سال جاری، اولین فینالی بود که برابر بارسلونا در جام حذفی اسپانیا داشتیم و آن را بردیم. آن پیروزی به ما اعتمادبه‌نفس فراوانی داد. اگر بتوانیم کارهایی که امسال انجام داده‌ایم را سال آینده هم تکرار کنیم، عالی می‌شود.

وی با بیان اینکه تیمش این شانس را دارد که در تمام تورنمنت‌ها رقابت کند، افزود: سال را در اوج به پایان رسانده‌ایم و با اعتمادبه‌نفس و روحیه‌ای مضاعف برای رقابت‌ در سال جدید آماده می‌شویم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false