×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۱۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های مصوب رهبری در استان بوشهر جذب شد

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر گفت: امسال ۱۱۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های مصوب رهبری در استان بوشهر جذب شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرنگار مهر، رضا عوض‌پور صبح جمعه در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان عسلویه دارای خیر و برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر بود و طرح‌های بسیار خوبی در این سفر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه بیشتر این طرح‌ها مربوط به شهرستان عسلویه و مناطق اطراف آن بوده است، تصریح کرد: اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه‌یافتگی هر چه بیشتر این مناطق خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل طرح‌های مصوب سفر رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: در سال ۹۱ برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان حدود ۲۸ میلیارد تومان جذب شد.

وی با بیان اینکه ۳۱ میلیارد تومان نیز در سال گذشته برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری جذب شده بود، اضافه کرد: در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر جذب اعتبارات در این زمینه روبرو شدیم و بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم.

عوض‌پور خاطرنشان ساخت: امسال برای نخستین بار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اعتباراتی برای اجرای طرح در مرکز استان نیز اختصاص یافت که زمینه استفاده همه مردم استان از این پروژه‌ها فراهم می‌شود.

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای جذب اعتبارات مناسب برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان بوشهر استفاده خواهیم کرد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false