دهکده گردشگری در حاشیه بزرگراه امام علی بوشهر اجرا می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دهکده گردشگری در حاشیه بزرگراه امام علی بوشهر اجرا می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: دهکده گردشگری در حاشیه بزرگراه امام علی بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرنگار مهر، شاپور رستمی صبح جمعه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح استان بوشهر در دست اجرا است که تلاش داریم تا این طرح‌ها با کیفیت مطلوبی اجرا شود.

وی نظارت صحیح بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را بسیار مهم خواند و ادامه داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی در حال حاضر در سطح استان بوشهر در دست اجرا است که امیدواریم اجرای این طرح‌ها رضایت مردم را فراهم سازد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تلاش برای اجرای طرح چهار بانده کردن  بزرگراه بوشهر – شیراز خبر داد و اذعان داشت: تا پایان امسال پیمانکار اجرای قطعات باقیمانده این پروژه از دالکی تا کنارتخته در حوزه استان بوشهر انتخاب خواهد شد که طرح طی دو سال اجرا می‌شود.

وی در ادامه در ارتباط با آزاد راه بوشهر – شیراز نیز خاطرنشان ساخت: ۳۰ درصد اعتبار این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد و مابقی اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح نیز با مشارکت بانک‌ها و بخش خصوصی اجرا می‌شود.

رستمی از اجرای چند طرح در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) بوشهر خبر داد و افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری پنج میلیارد تومان به عسلویه برای اجرای دهکده گردشگری در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) بوشهر اختصاص می‌یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: طرح‌های بسیار خوبی در زمینه توسعه بنادر استان بوشهر اجرا می‌شود که سه پروژه برای توسعه بندر از طریق جزیره نگین و ساخت یک پایانه در بندر بوشهر مصوب شده و اعتبارات مطلوبی به آن تخصیص می‌یابد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false