لیست جدید قلعه نویی برای استقلال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لیست جدید قلعه نویی برای استقلال

گویا در لیست جدید سرمربی استقلال تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرده چون شنیده می‌شود نام دو بازیکن خارجی در فهرست نفرات مد‌نظر گنجانده شده است تا نیازهای تیم از بازارهای خارجی تأمین شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازخبر ورزشی، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی تحرکات تیم‌ها برای جذب نفرات مد‌نظر به اوج خود رسید. یکی از این تیم‌ها استقلال تهران بود به خصوص بعد از نتایج ناامید‌کننده در ۱۰ هفته اخیر که قصد داشت با چند خرید نقاط ضعف خود را ترمیم کند. در همان روزهای ابتدایی در رسانه‌ها لیستی ۵ تا ۷ نفره منتشر شد تحت عنوان لیست خرید نیم‌فصل استقلال اما این لیست نه به تأیید باشگاه رسید و نه کادرفنی تا تنها گمانه‌زنی محسوب شود.

با رسیدن به نیمه راه نقل و انتقالات دیروز خبری به دست‌مان رسید مبنی بر تغییرات کلی در فهرست بازیکنان مد‌نظر استقلال چون طبق لیست اولیه بسیاری از باشگاه‌ها حاضر به همکاری و صدور رضایتنامه بازیکنان‌شان برای آبی‌پوش شدن نشدند. گویا در لیست جدید سرمربی استقلال تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرده چون شنیده می‌شود نام دو بازیکن خارجی در فهرست نفرات مد‌نظر گنجانده شده است تا نیازهای تیم از بازارهای خارجی تأمین شود.

با قطعی شدن فسخ قرارداد رافائل داسیلوا دروازه‌بان برزیلی، استقلالی‌ها این فرصت را به ‌دست ‌آوردند تا یک مدافع خارجی را جایگزین او در سهمیه نفرات خارجی کنند. مدافعی که گفته می‌شود از تیم‌ملی کاستاریکا خواهد آمد تا دو تیم مطرح پایتخت زوج خط دفاعی این کشور آمریکای شمالی کونکاکاف را در اختیار داشته باشند. البته نام این مدافع رسانه‌ای نشده چون مذاکرات دو طرف هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. دیگر مدافع مد‌نظر کادرفنی استقلال رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش راه‌آهن است. با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه راه‌آهن جذب این مدافع سخت نیست تا جناح راست استقلال تقویت شود. در خط میانی علاوه بر محسن مسلمان، استقلالی‌ها در آستانه جذب یک برزیلی ۲۸ ساله هم هستند.

بازیکنی که در تیم باشگاهی خود در لیگ دو برزیل جزو نفرات کلیدی محسوب می‌شود و در آستانه توافق با استقلالی‌ها قرار دارد. در خط حمله، استقلال دو گزینه دارد؛ اولین گزینه رضا عنایتی است که گفته می‌شود در آخرین تماس اعلام کرده خانواده‌‌اش دوست ندارند مشهد را ترک کنند ضمن اینکه به عنوان کاپیتان پدیده برای جدایی از تیم شهرش مردد است. بعد از عنایتی، استقلالی‌ها همچنان چشم به جذب کاوه رضایی دوخته‌اند بلکه بتوانند رضایت سایپا را جلب کنند و این بازیکن جوان و آینده‌دار را به عنوان زوج سجاد شهباززاده در اختیار بگیرند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false