«عصر یخبندان» یک گام به جشنواره فجر نزدیک‌تر شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
«عصر یخبندان» یک گام به جشنواره فجر نزدیک‌تر شد

تا امروز نزدیک به ۸۰ درصد از فیلمبرداری «عصر یخبندان» در تهران به پایان رسیده و گروه مشغول آماده‌سازی فیلم برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، تا کنون نزدیک به ۸۰ درصد فیلمبرداری «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی توسط مهدی جعفری انجام شده است و تا پایان آذرماه فیلمبرداری این فیلم به اتمام می رسد.

عصر یخبندان

مهتاب کرامتی، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مینا ساداتی بازیگرانی هستند که طی روزهای گذشته در لوکیشنی واقع در خیابان فرشته جلوی دوربین رفتند.

عصر یخبندان

گروه فیلمبرداری این روزها مشغول ضبط سکانس های مختلف در شب هستند. ساخت موسیقی فیلم همزمان توسط آرمان موسی پور در حال انجام است.

عصر یخبندان

تا کنون نیما جعفری جوزانی نزدیک به ۵۰ درصد فیلم را تدوین کرده تا «عصر یخبندان» در زمان مقرر به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شود.

عصر یخبندان

«عصر یخبندان» دومین همکاری مصطفی کیایی با منصور لشکری قوچانی بعد از فیلم «خط ویژه» است.

عصر یخبندان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در «عصر یخبندان» خارپشت ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند.

عصر یخبندان

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و فرهاد اصلانی و با حضور ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذاری: سید علیرضا علویان، دستیار اول کارگردان: هومن خواجه نوری، مدیر برنامه ریزی: رضا بختیاری نیک، موسیقی: آرمان موسی پور، ، عکاس: محمد مهدی دلخواسته: جانشین تولید و مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، فیلم پشت صحنه: میلاد کیایی، مدیر تولید: مجید کریمی، تهیه کننده :منصور لشکری قوچانی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false