برگزاری دوره‌های آموزش اشتغالزایی ویژه بانوان در شهر چغادک | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری دوره‌های آموزش اشتغالزایی ویژه بانوان در شهر چغادک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: به منظور آموزش زنان شهر چغادک، دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی کشاورزی و دامپروری ویژه بانوان در جهت اشتغالزایی و خودکفایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان بسیج سازندگی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج مطهره در چغادک برگزار شد، اظهار داشت: با ایجاد مشاغل روستایی و خانگی، علاوه بر اینکه سطح درآمد خانواده‌ها و رفاه عمومی افزایش خواهد یافت، آمار بیکاری نیز کاهش می‌یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اضافه کرد: علاوه بر این که این کار در ایجاد مشاغل خانگی برای اقتصاد جامعه موثر واقع خواهد شد، موجب آرامش و تعادل خانواده‌ها در زمینه اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلفی در حال خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران است، بیان کرد:‌ با تحقق این فرصت‌های شغلی می‌توان به افزایش سطح رفاه عمومی و ایجاد فضای آرامش بیش از پیش امیدوار بود.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در صدد است تا به نظام و اقتصاد ایران ضربه بزند، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی، از کار انداختن اقتصاد است که به فضل الهی دشمن با این ترفند نیز با صبر و پایداری ملت و حضور فعال دولتمردان در این عرصه به نتیجه نمی‌رسد.

وی ادامه داد: برای توسعه آموزش زنان این شهر دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی دوره‌های آموزشی کشاورزی و دامپروری ویژه بانوان در جهت اشتغالزایی و خودکفایی در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بوشهر اضافه کرد: این دوره‌ها با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر و بانوان فعال در عرصه‌های اشتغالزایی کشاورزی و دامپروری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد.

دشتی در پایان تاکید کرد: راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه برای دریافت وام اشتغالزایی و توسعه کشاورزی و دامپروری ایجاد شود.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false