×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: مسلم ملیت، با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است اظهار داشت: در این راستا ضمن ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی، حرفه‌ای تسهیلات کم‌بهره بانکی پرداخت می‌شود.

وی هدف‌گذاری در سال جاری را ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی دانست و افزود: تاکنون شش هزار طرح آن در نقاط شهری و روستایی استان اجرایی شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر اعتبار امسال اجرا فرصت‌های شغلی را ۶۵۰ میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال افزون بر ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه هدف کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

ملیت، رسته‌های شغلی طرح‌های یاد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات اعتباری یاد شده در رسته‌های خدمات، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی آموزش‌های مهارتی را یکی از برنامه‌های مهم در ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی ذکر کرد و گفت: در سال جاری تاکنون شش هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر آموزش‌های مهارتی، کارآفرینی و پایدار سازی اشتغال فرا گرفته‌اند.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی یاد شده در شهرها و روستاها بر اساس ظرفیت مناطق اجرا شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false