×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دو عضو شورای شهر خواستار ورود استاندار به قضیه خرید خودروی لاکچری شهرداری چغادک شدند

به گزارش چغادک نیوز: چند وقتی است که خرید یک دستگاه خودروی تیگو۸ به قیمت چند میلیارد تومان موجی از نارضایتی را در شهر چغادک بوجود آورده و کاربران فضای مجازی نیز بارها و بارها نسبت به تصمیم شهرداری در خصوص خرید این خورد انتقاداتی شدیدی داشته اند.

 

مردم این شهر معتقد می باشند، با وجود معضلات فراوان در شهر چغادک که یکی از حداقل های آن مشکل رفت و آمد آنها بوسیله ناوگان عمومی و اتوبوسرانی می باشد که بسیار فرسوده بوده و خدمات رسانی صحیحی صورت نمیگیرد و شهرداری و شورا نیز بدان توجهی ندارد؛ چرا باید شهردار و شورای بر خودروی لاکچری سوار شوند و مردم بدنبال مینی بوس های فرسوده بدوند تا بتوانند خود را به مرکز استان برسانند؛ آنان این موضوع را با وجود مشکلات زیاد توهین به شعور خود دانسته و خواستار پیگیری مسئولان می باشند.

 

متن اعتراضی ارسالی دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک به این پایگاه خبری، بدین شرح می باشد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مقام معظم رهبری:

 

وقتی شما جلوِ چشم مردم، وضع اتاق و دفتر و محیط کار و محیط زندگی را آن چنانی می کنید، این یک درس عملی است و هر کسی این را می بیند، بر او اثر میگذارد. حدّاقل این را باید رعایت کرد.

 

فضا را، فضای تجمّلاتی و تجمّل گرایی و عادت کردن به تجمّل قرار ندهیم؛ چون امروز اگر این روحیه تجمّل گرایی در جامعه ما رواج پیدا کند – که متاسفانه تا میزان زیادی هم رواج پیدا کرده است – بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی کشور اصلاً حل نخواهد شد.

 

 

ما دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک ضمن تاکید بر وجود مشکلات متعدد در شهر چغادک در حوزه های مختلف شهری اعلام می داریم؛ خودروی میلیاردی شهردار چغادک هیچ ضرورتی برای شهر و شهروندان ندارد و شهردار می بایست در سریعترین زمان ممکن این خودرو را فروخته و هزینه آن را جهت خدمات دهی به شهروندان و توسعه شهری که رفاه حال مردم شهر چغادک در آن است اقدام نماید.

 

آیا در دولت مستضعفین این صحیح است، شهری که مشکلات عدیده فراوانی دارد و شهردار که باید در اندیشه رفع مشکلات شهری شهروندان و خدمات اجرایی مطلوب به آنها باشد باید بر خودروی تیگو ۸ سوار باشد؟ آیا خدمت به مردم ولایی و عاشورایی شهرمان چغادک بدون خودرو تیگو ۸ امکان پذیر نیست ؟

 

بارها در این چند سال، مکاتباتی با رئیس شورای شهر داشته‌ ایم و شهردار باید هر ۶ ماه یک بار که هزینه‌های مالی همراه با مستندات را در اختیار شورا قرار دهد و همچنین به سمع و نظر مردم برساند و برای اینکار شفاف‌سازی شود و عملکرد شش ماهه مالی برای ما جهت برنامه‌ریزی خیلی مهم است، همچنین مردم باید بدانند که چقدر در شهر هزینه شده و وقتی از آنها پولی گرفته می شود تا چه اندازه همان پول هزینه خودشان در شهر خواهد شد.

 

شهر چغادک با کم و کاستی های زیادی مواجه است که در راستای بهتر شدن شهر می بایست هزینه کردها جهت رفع مشکلات شهری و مردم صورت بپذیرد.

 

از فرماندار محترم، استاندار محترم، مدیر کل محترم بازرسی استانداری بوشهر و مدیرکل محترم دفتر شهری و شوراهای استانداری تقاضامندیم یک هیئت ویژه جهت رسیدگی به مشکلات شهر چغادک تعیین فرمایند.

 

عادل دهامی و لیلا کردوانی

اعضای شورای اسلامی شهر چغادک

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false