- 28 مرداد 1404
- رویدادهای برقی
- کد خبر 135506
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز: شرکت توانیر به دنبال انتشار اخباری درباره اختلال در سامانه برق من، به مشترکان اعلام کرد که این سامانه در وبسایت و اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی در حال ارائه خدمات است. بررسیها نشان میدهد استفاده از فیلترشکنها باعث بروز مشکلات دسترسی به سامانه شده است.
در همین راستا شرکت توانیر و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از مشترکان خواسته تا در هنگام استفاده از سامانه برق من فیلترشکن خود را غیرفعال کنند تا بتوانند بدون مشکل خدمات مورد نظر را دریافت نمایند./انتهای پیام
false
true
false
true