- 31 اردیبهشت 1404
- رویدادهای برقی
- کد خبر 133735
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، شهریار جمهیری، معاون منابع انسانی شرکت، با اعلام این خبر اظهار کرد: میز خدمت ویژه ایام پیک بار با هدف تکریم ارباب رجوع، آموزش همگانی، افزایش آگاهی عمومی نسبت به مدیریت مصرف برق، شفافسازی خدمات و ارتقای ارتباط میان مردم و مجموعه برق راهاندازی میشود.
وی با اشاره به برگزاری دورههای آموزشی تخصصی برای اپراتورهای سامانه ۱۲۱ و کارکنان میز خدمت با حضور استادانی از تهران، بیان کرد: این آموزشها با رویکرد مشتریمداری و انتقال مفاهیم مدیریت مصرف برق طراحی شده است. جمهیری افزود: افراد حاضر در میز خدمت موظفاند ضمن راهنمایی مراجعهکنندگان در زمینه نصب و استفاده از اپلیکیشن “برق من”، اطلاعات لازم درباره مصرف بهینه انرژی و پاسخ به سوالات متداول را نیز ارائه دهند.
وی از عموم مردم خواست تا با مراجعه به میزهای خدمت، از فرصت مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص مدیریت مصرف برق بهرهمند شوند و در عبور موفق از پیک بار مصرف، شرکت توزیع را یاری دهند.
جمهیری در پایان با تأکید بر اهمیت میز خدمت به عنوان ابزاری مؤثر برای شفافسازی عملکرد سازمان و ایجاد اعتماد عمومی، از پیگیری جدی اجرای این طرح خبر داد.
false
true
false
true