×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ایستگاه هنر قدس در بوشهر برپا شد

به گزارش چغادک نیوز؛ رئیس حوزه هنری استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این رویداد پاسداشت سال‌ها مبارزه و جهاد مظلوم مردم فلسطین و محکوم کردن جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان شده است که هنرمندان در دفاع از مردم فلسطین آثاری خلق کردند.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: در آئین «ایستگاه هنر قدس» گروهی از هنرمندان استان بوشهر همزمان با روز قدس روبروی مصلی نماز جمعه شهر بوشهر به خلق آثار هنری در رشته‌های «خطاطی»، «طراحی» و «رنگ آمیزی» پرداختند.

وی افزود: نمایشگاه گروهی «فرشتگان خدا برای مردم غزه گریستند» از آثار هنرمندان گرافیست استان بوشهر به عنوان یکی از بخش‌های جنبی در این مراسم برپا بود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر، صالح رحیمی فرماندار، حجت‌الاسلام قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و آحاد مردم از ایستگاه هنر قدس بازدید کردند.

ایستگاه هنر قدس، به همت مجمع طراحان گرافیک اسلامی استان بوشهر، موج با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false