×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روشنایی معابر محلات ۱۲ گانه روستای گزدراز  با ۱۲۰ پروژکتور انجام شد

احمد منصوری در گفتگو با چغادک نیوز ضمن تبریک عید نوروز اظهار داشت: روستای گزدراز از توابع شهرستان دشتی حدود ۱۰۰ خانوار داشته و دارای ۳۰۰ نفر جمعیت است که شامل ۱۲ محله بطول ۵ کیلومتر واقع می باشد که صمیمیت زیادی در بین آنها وجود داشته و همواره در تمام برنامه ها و مناسبت ها حضور فعالی و چشم گیری دارند و همکاری زیادی برای توسعه این روستا انجام می دهند.

دهیار روستای گزدراز با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ مسئولیت دهیاری این روستا را برعهده گرفته است، و ارتباط  و همکاری بسیار خوبی را با شورای فعال و پویای این روستا دارد، افزود: از ابتدای حضورم  در دولت مردمی آیت الله رئیسی تا کنون با همکاری مسئولین خدمات زیادی انجام گرفته و توانستیم کل روستا را گاز کشی و لوله کشی آب نمائیم که موجبات رضایتمندی اهالی را فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثر اهالی به شغل کشاورزی مشغول می باشند، همکاری لازم جهت ساماندهی باغات انجام شده است.

منصوری با اشاره به اینکه در هر محله پارک های محله ای احداث شده است، خاطر نشان کرد: روشنایی کل روستا به متراژ ۵ کیلومتر با ۱۲۰ پایه پروژکتور و ۳۰ لامپ تامین شده است و مناطق پر خطر در شب با این اقدام رفع خطر شده است.

دهیار روستای گزدراز با اعلام اینکه ۵ کیلومترجاده جدید این روستا از سه راه فایر تا بعد از خیابان سادات به سمت شیخیان آسفالت شده است، اضافه کرد: زیر سازی و مخلوط ریزی ۱۲ کوچه  به طول ۱۲ کیلومتر و هماهنگی جهت آسفالت آن در سال جدید از جمله اقدامات انجام شده می باشد.

احمد منصوری از کاشت ۲۰۰ اصله نهال در تمامی محله های این روستا همگام با سایر نقاط کشور در راستای کاشت ۱میلیارد نهال و تاکیدات مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی مثل اقلام غذایی در بین نیازمندان روستا با همکاری شورای اسلامی و همچنین دیوار کشی، ساخت سرویس بهداشتی و استحکام بخشی منازل مستضعفین این روستا از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان دشتی و استان، خواستار توجه بیشتر به این روستا شده و اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال، والیبال و تنیس روی میز و حمایت از آنان با اهداء وسایل ورزشی که در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت در این روستا انجام شده است./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false