×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روز سبز آریاساسول

به گزارش چغادک نیوز؛ روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول خبر داد؛ دوشنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آیین روز درختکاری با شعار «بیایید برای نجات زمین درخت بکاریم» در این شرکت برگزار شد و مدیران و کارکنان این شرکت در کنار یکدیگر نهال کاشتند.
همه ساله آریاساسول به مناسبت روز درختکاری با هدف تاکید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در جوامع پیرامونی و حفظ محیط زیست بصورت نمادین این روز را گرامی داشته و مدیران این شرکت در کنار کارکنان فضای سبز تعدادی نهال می‌کارند.
قابل ذکر است شرکت پلیمرآریاساسول از واحدهای صنعتی سبز شهرستان عسلویه است که از دیرباز در حوزه محیط زیست فعال بوده و اقدام‌های مثبتی را در این زمینه انجام داده است. این شرکت چندسال است به عنوان صنعت سبز برگزیده شهرستان انتخاب می‌شود. استاندارد مساحت ایجاد فضای سبز در صنایع ۱۰ درصد از سطح کل هر واحد است که آریاساسول در مجتمع خود بیش از ۱۲٫۵ درصد فضای سبز ایجاد کرده که با توجه به شرایط موجود در منطقه ویژه پارس قابل توجه است و از انتشار آلاینده‌های زیست محیطی جلوگیری کرده به مدیریت انرژی کمک شایانی می‌کند.
شرکت پلیمر آریاساسول در زمینه پیوند صنعت و منابع طبیعی پیشرو بوده و همواره در کاشت و تکثیر گونه‌های گیاهی سازگار با شرایط آب و هوایی منطقه فعال است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false