×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرهنگ ایثار و شهادت از مؤلفه‌های مهم قدرت و اقتدار است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، فرزاد مخلص‌الائمه امروز در مراسم وداع خانواده شهیدان والامقام “اسدالله اسدی” و”علی اکبر سلیمانی” در حسینه سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه شهدا ستون‌های محکم اقتدار و امنیت نظام اسلامی و مایه عزت و کرامت ملت هستند، اظهار داشت: شهدا تمام قد برای اعتلای نظام اسلامی با مجاهدت و فداکاری‌های خود به میدان آمده‌اند و مانند ستاره‌هایی پرفروغ راه عزت و سربلندی را به ملت نشان داده‌اند و به عبارتی بخش مهمی از هویت نجات‌بخش امروز مانند ایثار و از خودگذشتگی، استکبارستیزی و ثبات در قدم در مسیر ارزش‌های اسلامی را به برکت شهدا کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت از مؤلفه‌های مهم قدرت و اقتدار است، افزود: نظام اسلامی به برکت وجود ولایت اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با توطئه‌های دشمنان بیمه شده است و مکتب شهدا درس‌ها و پیام‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن تبعیت از ولایت و حفظ وحدت جامعه است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه سیره شهدا برای مردم امیدآفرین و حیات‌بخش است، تصریح کرد: جوانان در گام دوم انقلاب نیازمند بهره‌برداری از فرهنگ ایثار و شهادت هستند تا بتوانند قله‌های بلند پیروزی را فتح کنند، ملت ایران به وجود شهدا افتخار می‌کنند و به عبارتی این الگوها باید برای همه اقشار و نسل‌ها به خوبی معرفی شوند.

مخلص‌الائمه بیان کرد: استقبال باشکوه مردم استان مرکزی از مراسم شهدا نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم دارد و مردم با حضور آگاهانه خود در این مراسم، به تجلیل و تکریم شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا می‌پردازند‌.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهدا در جامعه به طور تحول آفرین است چرا که هر زمان پیکر مطهر شهدا وارد شهر می‌شود، فضای شهر تغییر می‌کند بنابراین نیاز است از این فرصت ارزشمند برای افزایش معنویت و تقویت وحدت در جامعه استفاده کرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: فرزندان شهید که امروز میزبان آنها هستیم جوانان رشیدی هستند که بیش از ۳۰ سال چشم به راه پدران خود بوده‌اند و امروز توسط خانواده و هموطنان پیکرهای تن به آسمان داده‌ آنها در آغوش گرفته می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false