×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ستاد انتخابات استان بوشهر سوگیری سیاسی ندارد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، اکبر پورات شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با حضور فرمانداران و مسئول دفتر شورای نگهبان استان اظهار کرد: ستاد انتخابات در روند و اجرای انتخابات هیچ سوگیری سیاسی نخواهد داشت و قطعا از رای مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.

وی افزود: این ستاد هدف و اولویت خود را اجرای چهار مولفه تعیین شده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، انتخابات می‌داند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون نقاط ضعف و قوت انتخابات‌ها در سطح استان به طور مجزا بررسی و متناسب با آسیب شناسی انجام گرفته، آئین نامه‌ها، شیوه نامه‌ها، دستورالعمل‌ و امکانات لازم برای شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهیه شده است.

پورات گفت: کمیته‌های فنی و پشتیبانی ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها برای فراهم ساختن زیرساخت‌های فنی و تامین منابع برای برگزاری انتخابات و بسترهای لازم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: در ستاد انتخابات استان بوشهر وظیفه داریم برای اجرای انتخابات برنامه‌ هدفمند و منسجم داشته باشیم تا زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و در چارچوب قانون فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در استان بوشهر شناسایی قشر و گروه‌هایی است که قادرند با فعالیت‌های خود تنور انتخابات را داغ نگه دارند.

پورات یادآور شد: یکی از این اقشار مهم رأی اولی‌ها هستند که می‌توانند شور انتخابات را افزایش دهند و با در نظر گرفتن برنامه‌های مشخص برای همه اقشار جامعه امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم استان در انتخابات آتی باشیم.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false