×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تنگستان از لحاظ امنیت جایگاه خوبی در استان بوشهر دارد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرنگار مهر، احمد لطفی جمعه شب در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در شهرستان در همه صحنه‌ها حضور دارند عنوان داشت: تنگستان از نظر شاخصه‌های امنیتی از جایگاه بسیار خوبی در استان برخوردار است.

وی ادامه داد: در طول ۲ سال گذشته با پشتیبانی استاندار و مدیران اجرایی استانی اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در حوزه‌های متفاوت در سطح شهرستان تنگستان انجام گرفته است.

فرماندار تنگستان افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت در سطح جغرافیای شهرستان که یک بافت روستایی است ۷۰ درصد روستایی و ۳۰ درصد شهری است که موجب شده در گذشته خدمات کمتر ارائه شود.

وی گفت: در حوزه بخش آبی در تنگستان مشکلات زیادی بود که توانستیم طی یکی، ۲ سال گذشته با انتقال بیش از چهار خط انتقال آب در رستمی، بنه گز، گلنگون و…. به شهرستان این مشکل حل شد.

وی اظهار داشت: در بحث سرعت بخشیدن به روند احداث منبع ذخیره آب شهر دلوار کمتر ۸ ماه تکمیل و مورد بره برداری قرار گرفت.

لطفی با اشاره به اینکه سد خائیز در دولت قبل احداث و تکمیل شده است بیان کرد: سد با هوش با پیشرفت فیزیکی ۲۰ در صد در دولت مردمی عملیات اجرایی آن آغاز شده است که بعد از تکمیل و بهره برداری کمک شایانی به احیا آبی نخیلات و کشاورزی در شهر اهرم خواهد کرد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه تمام معبر و کشورهای روستایی در سطح شهرستان آسفالت شده یادآور شد: یکی از کارهای بسیار خوبی که در دست اقدام است طرح مسکن ملی است و با توجه به اینکه سطح مقاوم سازی مسکن بسیار نامناسب بود به لحاظ آماری میزان مقاوم سازی در شهرستان ۵۳ بود با تلاش‌هایی که صورت گرفت به رتبه ۵۸ درصد افزایش یافته است

وی خاطرنشان کرد: سرانه ورزش در تنگستان یک متر بود که با تلاش‌هایی که صورت گرفته در جهت تکمیل، مرمت و بازسازی سالن‌های ورزشی. بهره برداری از چندین زمین چمن هفت و ۱۱ نفر فوتبال در سطح شهرستان سرانه ورزشی به یک متر ۴۰ سانتیمتر رسیده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false