×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آموزش و پرورش استان بوشهر با کمترین حاشیه از حوادث سال گذشته عبور کرد

به گرارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا،اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست با معلمان تراز انقلاب در بوشهر اظهار کرد: امروز دشمن بیش از گذشته در حال برنامه ریزی و دروغ پراکنی در سطح کشور و فضای مجازی است و وظیفه ما این است که با هوشیاری و همدلی مردم فهیم همیشه در صحنه از هر گونه رخداد جلوگیری کنیم.

وی افزود: همچنین پیاده روی بزرگ و جهانی اربعین که نماد همبستگی تمام جریانات و مذاهب است در پیش داریم که دشمن نمی خواهد این مراسم دینی باشکوه برگزار شود، ولی امسال هم حماسه بینظیر دیگری توسط زائران خلق خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برنامه ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، دست به هر اقدامی می زنند ولی انتخابات مظهر اقتدار ملی است و حضور گسترده مردم بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر برنامه های دشمنان را از بین خواهد برد و از طرفی اقتدار و وحدت ملی را به نمایش جهانیان خواهند گذاشت.

پورات گفت: نقش معلمان به عنوان افرادی که مستقیم با قشر جوان و نوجوان در ارتباط هستند بسیار مهم است و باید با تبیین، راهنمایی و ارشاد آنان تلاش کنند با وحدت و همدلی به ایفا نقش در برابر جنگ ترکیبی دشمن بپردازیم.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false