×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرماندار: احداث ناحیه صنعتی شماره ۲ گناوه در دستور کار است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، محمدتقی صفری روز سه‌شنبه در نشست با مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اظهار کرد: چندین نقطه از اراضی این شهرستان تاکنون برای احداث ناحیه صنعتی جدید در شهرستان گناوه، پیشنهاد و مکان‌یابی شده است که با داشتن شرایط مناسب، در یکی از این نقاط عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در صورت واجد شرایط بودن یکی از نقاط مورد نظر برای پروژه احداث شهرک صنعتی، اخذ استعلام‌ها از سازمان‌های مرتبط و دستگاه‌های خدمت رسان، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به اینکه در دولت سیزدهم، سرمایه‌گذاران متعددی در شهرستان گناوه برای سرمایه گذاری در امر تولید حضور یافته‌اند، این موضوع اهمیت احداث ناحیه صنعتی جدید را در این شهرستان را دوچندان می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اظهار کرد: باتوجه به نیاز شهرستان گناوه به زیرساخت های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، راه‌اندازی ناحیه صنعتی شماره ۲ در این شهرستان در برنامه کاری است.

فرماندار: احداث ناحیه صنعتی شماره ۲ گناوه در دستور کار است

سیدحسین حسینی افزود: برای پاسخ به تقاضای سرمایه گذاران در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کارگاهی و صنفی، ایجاد این ناحیه صنعتی با مساحت مشخص و کارشناسی به نحوی که بتواند حداقل تا ۱۰ سال آینده پاسخگوی این تقاضاها باشد ضروری است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر هم اینک دارای یک شهرک صنعتی در بخش بندر ریگ است.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false