×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برای منتخب عراق برد و باخت در مسابقات چهارجانبه “سرداران وفادار” اهمیتی ندارد

 به گزارش چغادک نیوز، حسن جلال الله روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: تیم منتخب کربلا پیش از رقابت‌ها نیز در کربلا از تیم رسانه ورزش بوشهر میزبانی کرد و این تیم از نظم و انسجام خوبی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال منتخب عراق (شهر کربلا)افزود: در دیدار مقدماتی نیز تیم منتخب عراق و رسانه ورزش بوشهر نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند و در پایان تیم حریف در ضربه‌های پنالتی موفق به پیروزی و راهیابی به دیدار فینال شد.

جلال الله ادامه داد: با این حال امیدواریم در دیدار پایانی برابر پیشکسوتان ایرانجوان بتوانیم نتیجه خوب و قابل قبولی کسب کنیم.

وی افزود: برگزاری این چنین رویدادهایی بدون تردید فرصتی ارزشمند برای تقویت اتحاد و همدلی بین عراق و ایران به عنوان ۲ کشور دوست و همسایه و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس است.

مسابقه چهارجانبه فوتبال با نام “سرداران وفادار” به‌ یاد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس با حضور یک تیم از کشور عراق، منتخب نیروهای مسلح، پیشکسوتان ایرانجوان و رسانه ورزش بوشهر با هدف گسترش روابط در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی بین جمهوری اسلامی

ایران و کشورهای مسلمان منطقه برگزار می‌شود.

در دیدار مقدماتی رسانه ورزش بوشهر و منتخب نیروهای مسلح با برتری برابر حریفان راهی دیدار فینال شدند.

دیدار فینال و رده بندی رقابت‌ها عصر امروز سه‌شنبه در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false