×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مددجویان کمیته امداد در شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک بوشهر به کار گرفته می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، عباس روشن روز شنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت و پنج دهک پایین درآمدی جامعه از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: ادارات این نهاد در سطح استان جهت معرفی کارجویان تحت پوشش کمیته امداد به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تامین نیروی کار آماده هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۹۶۴ نفر مددجو از همین طریق کاریابی شد و هم اکنون در صنایع، شرکت‌ها و دفاتر مشغول به اشتغال هستند.

روشن ادامه داد: با توجه به شعار محوری سال جاری، برنامه ویژه‌ای جهت ارائه آموزش‌های لازم به مددجویان متقاضی اشتغال در واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان و تحقق منویات مقام معظم رهبری، ضمن ترویج فرهنگ اشتغال و زندگی شرافتمندانه، برنامه‌هایی در زمینه اشتغال پایدار و توانمند شدن خانواده های تحت حمایت تا مرحله خودکفا شدن آنها در راس کارهای خود قرار داد.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false