×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در گفتگو با ایرنا: روز قدس، قطب نمای امت اسلامی را به سوی فلسطین تنظیم کرد

به گزارش چغادک نیوز، محمد البریم ( ابومجاهد) امروز سه شنبه در گفت وگو باایرنا افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس، اهمیت و ارزش فلسطین و قدس را در نزد امت اسلامی زنده کرد.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با این نامگذاری، همه را برای یاری قدس و مسجدالاقصی متحد کرد و به برکت این اقدام، فلسطین به موضوع اصلی همه نیروها و ملت های اسلامی تبدیل شد.

البریم ادامه داد: امروز قواعد و معادلات نبرد و رویارویی با دشمن صهیونیستی تغییر کرده و شاهد گسترش همه جانبه مقاومت هستیم، به طوری که مقاومت امروز برگ های برنده ای در اختیار دارد که می تواند شعله مبارزه را تا آزادسازی فلسطین روشن نگه دارد.

به گفته وی، همه این پیشرفت ها به برکت موسس و پشتیبان محور مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران و فداکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که خون و جان خود را در این راه فدا کرد.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اظهار داشت: امروز مقاومت فلسطین، خواسته خود را به دشمن تحمیل می کند و از نظر نیرو و امکانات در بهترین شرایط خود قرار دارد، ما افتخار می کنیم که اکنون پس از پشت سر گذاشتن دوره ضعف و سستی، در دوره مقاومت و پیروزی زندگی می کنیم.

عصر پیروزی مقاومت و فروپاشی رژیم صهیونیستی

ابومجاهد تصریح کرد: اوضاع داخلی اشغالگران و وضعیت کنونی محور مقاومت نشان می دهد که ما در عصر پیروزی مقاومت و فروپاشی رژیم صهیونیستی زندگی می کنیم.

وی افزود: عملیات موشکی اخیر که در جبهه های مختلف و پس از یورش و تجاوز صهیونیست ها به مسجدالاقصی انجام شد و ناتوانی رژیم پوشالی از پاسخگویی، مژده فرا رسیدن دوره ای را می دهد که پیروزی سرنوشت ساز بر اشغالگران را رقم بزنیم.

البریم گفت: کشورهای عربی باید همه توان خود را برای پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت آن ها بکارگیرند و روابط خود را در هر سطحی با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اظهار داشت: اصل این است که کشورهای عربی و ملت های آن ها با دشمنی که سرزمین فلسطین و مقدسات آن را اشغال کرده در نبرد باشند ولی امروز متاسفانه مشاهده می کنیم که برخی دولت های عربی به اشغالگری صهیونیست ها رسمیت می دهند و سرنوشت خود را با این رژیم موقت و جنایتکار پیوند زده اند.

البریم اضافه کرد: حکام کشورهایی که با رژیم صهیونیستی روابط دارند، گمان می کنند که با این کار می توانند تاج و تخت خود را حفظ کنند و ادعای حمایت آن ها از فلسطین نمی تواند کسی را فریب دهد.

وی افزود: اگر این کشورها در این ادعای خود صادق هستند، باید مانند جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند، زیرا ما امروز بیش از کلام، نیازمند عمل و صف بندی واقعی میان دوستان و دشمنان فلسطین هستیم.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false