×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سپاه ۲۱.۶ میلیارد تومان طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر اجرا کرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ علی رزمجو با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها نقش ویژه و تعیین کننده دارد اظهار داشت: بسیج علاوه در عرصه‌های امنیتی و دفاعی، در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و علم و فناوری نقش ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از ۲ هزار برنامه اجرا می‌شود تصریح کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های فرهنگی، هنری، بصیریتی، عمرانی، محرومیت‌زدایی، علمی و اجتماعی توسط اقشار ۲۰ گانه شامل بسیج نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان بوشهر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به طرح‌های عمرانی بسیج در یکسال گذشته پرداخت و خاطر نشان کرد: از هفته بسیج سال قبل تا امسال ۴۷ میلیارد تومان در پروژه‌های عمرانی توسط سپاه  استان بوشهر هزینه شده است.

رزمجو به طرح‌های رفع محرومیت پرداخت و گفت: در سال جاری تاکنون این نهاد ۲۱٫۶ میلیارد تومان طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا کرده است.

وی آبرسانی به مناطق پشتکوه  دشتستان را یکی از طرح‌های محرومیت‌زدایی دانست و تصریح کرد: امسال طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه استان بوشهر قرار دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false