×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سکونت ۳۰ درصد جمعیت ۱۲ شهر استان بوشهر در محلات ناکارآمد

به گزارش چغادک نیوز، فرزاد رستمی ظهر دوشنبه در نشست ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر اظهار داشت: در ۱۲ شهر استان محلات ناکارآمد را داریم که در مجموع هزار و ۶۸۵ هکتار مساحت و ۱۸۳ هزار نفر جمعیت دارند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت ۱۲ شهر استان بوشهر در محلات ناکارآمد سکونت دارند خاطرنشان کرد: در شهرهای برازجان و بوشهر ۱۱ محله برای اجرای طرح‌های روبنایی و زیرساختی تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به صدور ۳۷۸ پروانه برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده بیان کرد: در این راستا هزار ۵۹۰ واحد مسکونی احیا می‌شود.

اعمال تخفیف صدور پروانه ساختمانی

وی با تاکید بر لزوم اعمال تخفیف صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌ها به ویژه شهرداری بوشهر افزود :۱۲.۳ میلیارد ریال از پروژه‌ها در بافت ناکارآمد شهری برازجان، ۲۰ میلیارد ریال برای شهر بوشهر و ۸.۷ میلیارد ریال برای شهر خورموج مصوب شده است.

رستمی ادامه داد: در مجموع ۴۱ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های دیوار حفاظتی، سرای محله، چمن مصنوعی ورزشی، سالن ورزشی، زیرساخت‌های عمران شهری، فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی مصوب شده است.

وی با بیان اینکه از ۳۴ هزار و ۷۱۵ واحد مسکن مهر در استان بوشهر تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۷ واحد تکمیل و واگذار شده بیان کرد: دو هزار و ۳۲ واحد مسکونی مهر استان بوشهر امسال افتتاح و واگذار و ۵۲۸ واحد دیگر سال آینده تکمیل می‌شود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false