×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همکاری روحانیون برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق

به گزارش چغادک نیوز: به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر، جعفر میگلی نژاد در دوره آموزشی مدیریت مصرف برای روحانیون طرح هجرت شهرستان دشتی اظهار داشت: در فرهنگ دینی و اسلامی ما آیات و احادیث فراوانی پیرامون مصرف بهینه و لزوم ممانعت از اسراف در نعمات خداوندی عنوان شده است.

وی با اعلام این که انرزی برق نیز از جمله نعماتی است که خداوند به هوش پر از زکاوت انسان برای تولید آن ارائه کرده، افزود: با توجه به مشقاتی که برای تولید این انرژی صرف می شود ضروری است که در مصرف بهینه آن نیز تلاش شود.

مدیر برق شهرستان دشتی تصریح کرد: پیش بینی ها نشان می دهد که تابستان امسال با رشد متوسط سه درصدی مصرف برق در سطح کشور مواجه باشیم که این میزان در استان بوشهر و شهرستان دشتی به دلیل افزایش درجه حرارت بیشتر است.

میگلی نژاد ادامه داد: در این شرایط راهی جزء مصرف بهینه انرژی برق نداریم و ضروری است که رسانه ها و صاحبان تریبون های مختلف که مردم نگاه ویژه ای به آنها دارند در راستای اطلاع رسانی در زمینه مصرف بهینه برق به شرکت توزیع برق شهرستان کمک کنند.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین گروه هایی که مورد وثوق و اعتماد مردم هستند، روحانیت محترم  است که به دلیل ارتباط مناسبی که با مردم دارند می توانند سفیران مناسبی برای ارتقاء سطح آگاهی مردم در زمینه مدیریت مصرف بهینه برق باشند.

مدیر برق شهرستان دشتی بیان کرد: فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق به عنوان یک اولویت در شرکت توزیع برق استان بوشهر برنامه ریزی شده و به دنبال این هستیم که از ظرفیت روحانیون  محترم در این فرهنگ سازی استفاده شود.

میگلی نژاد عنوان کرد: اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق توسط روحانیون محترم  طرح هجرت با توجه به گستردگی فضاهایی که در سطح شهرستان دشتی برای تبلیغ انتخاب کرده اند می تواند در نگاه مردم به مصرف بهینه تاثیرگذار باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false