×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشترکین خانگی با راه های بهینۀ مصرف برق آشنا شوند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر، مرتضی احمدی در دوره آموزشی طرح همیار انرژی به میزبانی پایگاه مقاومت انصارالحسین برق برازجان اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای ارتقاء سطح اطلاعات و نحوه مدیریت مصرف برق جهت جلوگیری از خاموشی برق انجام می شود.

وی افزود: از جمله اهداف این طرح می توان به  آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مدیریت مصرف انرژی، بهینه سازی و بهره وری مصرف اشاره کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد: یکی از راه های مدیریت مصرف انرژی برق استفاده از لامپ های کم مصرف ال ای دی ،سرویس مرتب وسایل سرمایشی استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت اوج مصرف، تنظیم درجه کولرهای گازی اسپلیت بروی دمای  ۲۳ تا ۲۶ درجه و عدم استفاده از وسایل پرمصرف انرژی بر در ساعات پیک مصرف است.

احمدی بیان کرد: اگر چه پیش از این ساعات پیک مصرف از ساعات ۱۲الی ۱۷ و ۱۹الی۲۳ عنوان شده بود اما به دلیل افزایش دمای هوا، شاهدیم که پیک مصرف قبل از این ساعات نیز گزارش شده که نیاز است در این ساعات از وسائل برقی که مصرف انرژی بیشتری دارند ممناعت به عمل آوریم.

وی با اعلام این که کاهش ساعات کاری ادارای دستگاه های اجرائی در کاهش مصرف برق تاثیرگذار بوده است، گفت: از آنجا که سرانه مصرف برق خانگی در استان بوشهر تقریبا چهار برابر میانگین کشوری است، نیاز است که مشترکین خانگی نیز با راه های کاهش مصرف و استفاده بهینه از این نعمت آشنا شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false