×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روند اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، سیدنورالدین امیری از پیوستن دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی با استانداردهای روز به ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر خبرداد و بیان کرد: این دو خودرو با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خریداری شد که نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوشهری دارد.

وی با بیان اینکه این خودرو در عرصه حوزه شهری و صنعتی فعالیت می‌کند خاطر نشان کرد: این دو ماشین آتش‌نشانی که دارای مخازن ۱۰ هزار لیتری آب و ۴ هزار لیتری فوم است تا ارتفاع ۱۰۰ متری قادر به ارائه خدمات و خاموش کردن آتش است.

امیری با بیان اینکه اعتبارات خرید این خودورها از محل ارزش افزوده تأمین شده است تصریح کرد: بخشی از طرح‌های عمران شهری از محل اعتبارات ارزش افزوده تأمین می‌شود که نقش مهمی در تسریع این طرح‌ها دارد.

شهردار بوشهر با اشاره به تسریع اجرای طرح‌های عمران شهری گفت: برای اجرای این طرح‌ها علاوه بر تخصیص اعتبارات استانی و درآمد شهرداری، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده تخصیص یافت.

وی، بیان کرد: طرح‌های متنوع و مهمی امسال در توسعه زیرساخت‌های عمران شهری بوشهر اجرایی شده که با تکمیل آنها خدمات شهری به مردم افزایش می‌یابد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false