×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعتبارات اشتغال روستایی شهرستان بوشهر ۳ برابر شد

به گزارش چغادک نیوز، عباس جمشیدی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان بوشهر خبر داد و بیان کرد: خدمات تردد دریایی در جزیره خارگ افزایش یافته چراکه اکنون با تلاش مسئولان استان بوشهر سه شناور در مسیر بوشهر به خارگ و گناوه در جابه‌جایی مردم فعالیت می‌کند.

جمشیدی، جذب و بکارگیری نیروهای بومی در صنایع خارگ را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایجاد اشتغال نیروهای بومی جزیره خارگ در صنایع مستقر در این جزیره در اولویت برنامه‌های مسئولان این جزیره قرار دارد.

وی از تعیین تکلیف روستاهای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا طرح‌های مهمی برای توسعه زیرساخت‌های این دو روستا در جوار نیروگاه اتمی بوشهر تدوین شده که در ۳۰ ماه گذشته ۹۵ درصد تعهدات عملیاتی و افتتاح شده است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی افزود: سهم شهرستان بوشهر از اعتبارات اشتغال روستایی ۵.۷ میلیارد تومان در سال گذشته بود که با پیگیری‌های انجام شده به سه برابر افزایش یافت.

جمشیدی با بیان اینکه کمترین انحراف در جذب اعتبارات اشتغال روستایی شده است افزود: در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در شهرستان بوشهر ۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false