×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هنجارشکنی در حوزه فرهنگ و هنر به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست

به گزارش چغادک نیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: فرهنگ و هنر از مقوله‌های بسیار مهمی است که باید در جامعه به خوبی به آن توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر باید با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی انقلابی مطابقت داشته باشد، اضافه کرد: کسی مخالف هنر نیست ولی هنجارشکنی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

امام جمعه بوشهر خواستار رفع مشکلات مردم استان بوشهر از جمله تأمین آب شرب شد و بیان کرد: بیکاری و گرانی از دیگر مشکلات مردم است که توقع دارند دولتمردان با تلاش مضاعف این مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران برای ابلاغ پیام رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: این اقدام توطئه‌ای سیاسی برای فریب افکار عمومی جهان است و می‌خواهند بگویند ما خواستار مذاکره هستیم و ایران نمی‌پذیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری سفر نخست وزیر ژاپن به ایران را بیانگر ضعف و در بن‌بست قرار گرفتن آمریکا دانست و افزود: آمریکا از طرفی پیام مذاکره با ایران را ارسال می‌کند از طرفی دیگر تحریم‌های خود بر علیه کشور را تشدید می‌کند.

وی با بیان اینکه نپذیرفتن پیام رئیس جمهوری آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب موضوعی اصولی، انقلابی و ستودنی است خاطرنشان کرد: این اتفاقات عزت و اقتدار ایران و ایرانی را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایرانی‌ها ارزش مذاکره ندارند، ادامه داد: سران آمریکا در شرایطی ادعا می‌کنند به دنبال تغییر نظام در ایران نیستند که اگر بتوانند طرحی برای براندازی نظام داشته باشند با خرج تمام اعتبارات خود این کار را انجام می‌دهند.

وی با محکوم کردن کنفرانس بحرین و معامله قرن اظهار داشت: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی چپاول قدرت در فلسطین است و می‌خواهند کار فلسطین را یکسره کنند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false