×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح مسئله تقسیمات کشوری از سوی شوراها و کاندیداها پذیرفتنی نیست

به گزارش چغادک نیوز، مجید خورشیدی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان در بخش سعدآباد اظهار داشت: باید برای خدمت به مردم از ظرفیت‌ها استفاده کرد چراکه ارزش و قدر این مردم بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه مردم جوانان خود را تقدیم این کشور کرده‌اند، تصریح کرد: می‌طلبد که به این مردم بدون تبلیغات و بدون منت و به صورت خالصانه خدمت کنیم.

خورشیدی تاکید کرد: مردم ارباب مردم ما هستند و ما نوکران مردم هستیم و به این خادمی باید افتخار کنیم. هر خدمتی هم داشته باشیم حداقل وظیفه را انجام داده‌ایم.

تکریم ارباب رجوع

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در برخی از ادارات تکریم ارباب رجوع به خوبی انجام نمی‌شود و باید نظارت مستمر و کافی در این زمینه انجام شود تا ضمن تکریم ارباب رجوع شاهد سلامت امور در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی رعایت پاک‌دستی و نظارت ویژه بر این موضوع را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران روزهایی از وقت خود را برای ارتباط مستقیم با مردم اختصاص دهند و حرف مردم را بیشتر بشنوید.

خورشیدی خواستار برنامه‌ریزی برای عمل شد و تصریح کرد: مردم از بسیاری از اقدامات صورت گرفته بی‌اطلاع هستند و باید اطلاع‌رسانی مناسب در مورد اقدامات دولت به مردم انجام شود. اغراق انجام نشود ولی اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود.

تقویت ارتباط با رسانه‌ها

وی تقویت ارتباط با رسانه‌ها را ضروری دانست و افزود: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی مدیران مسئله ارتباط مدیران با رسانه‌ها خواهد بود و در سطح استان و شهرستان باید ارتباط قوی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: شوراها در وظایفشان ورود به مسئله تقسیمات کشوری دیده نشده است و نباید با دخالت در چنین مسائلی مردم را وارد گردنه‌ای کنیم که خسارت ببینند.

وی با اشاره به اینکه مسئله تقسیمات کشوری شرایط خاص خود را دارد افزود: طرح مسئله تقسیمات کشوری از سوی نامزدهای انتخابات مجلس پذیرفتنی نیست. این موضوع الزامات خود را دارد.

زمینه حضور پرشور در انتخابات فراهم شود

خورشیدی بر لزوم تعیین محدوده شهر سعدآباد نیز بیان کرد: موضوع ارتباطات در منطقه سعدآباد نیز از دیگر مسائلی است که باید مد نظر باشد و امیدواریم طی ۱۵ روز آینده گزارشی تهیه و راهکارها برای عبور از این مشکل اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از رفع مشکل و مسئله میدان نفت نرگسی نیز خاطرنشان کرد: زمینه‌های برگزاری انتخاباتی شکوهمند و پرشورتر از ادوار قبلی انتخابات فراهم شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تحریم‌هایی که از سوی دشمنان اتخاذ شده، حضور در انتخابات می‌تواند بیانگر پایبندی مردم به نظام و انقلاب باشد. همه باید با ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false