×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
فرزندان فرهنگیان استان بوشهر ۷۰ درصد تخفیف شهریه می‌گیرند

به گزارش چغادک نیوز، غلامحسین حسینی صبح پنجشنبه در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر با اشاره به زمان ثبت دانش آموزان اظهار داشت: شیوه نامه مربوط به ثبت نام دانش آموزان به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است و در همین راستا مدیران مناطق باید نظارت ویژه ای داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه طرح سنجش نوآموزان از اول تیرماه آغاز به کار خواهد کرد ادامه داد: حدود ۵ هزار نوآموز با توجه به سنجش سال پیش این طرح را گذرانده‌اند و سنجش همه نوآموزان با دقت ویژه ای در دستور کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص از جمله شاهد، تیزهوشان و همچنین مدارس هیئت امنایی، ۷۰ درصد تخفیف شهریه ثبت نام برای فرزندان فرهنگی استان لحاظ خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی پیش رو و اعزام دانش آموزان به اردوهای ورزشی و فرهنگی و اجرای نکات ایمنی باید مورد توجه باشد تا این اردوها با امنیت لازم برگزار شود.

حسینی در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ سازمانی و رفتار سازمانی در سطح ستادی و مناطق از برنامه‌های مدنظر اداره کل است که این برنامه همه ابعاد از جمله رفاهی، فرهنگی و غیره را در بر می‌گیرد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false