×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح استانداردسازی سیلندرهای گاز در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، محمد رحیم بهره مند صبح چهارشنبه در اولین کمیته گاز مایع استان بوشهر با تأکید بر لزوم ساماندهی سیلندرهای گاز مایع در استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر چهار شرکت گاز مایع در سطح استان فعال بوده و در شهرستان‌ها نیز نمایندگی دارند.

وی ادامه داد: طرح استانداردسازی سیلندرهای گاز مایع، طی دو مرحله اجرا خواهد شد که در مرحله اول سیلندرهای نو و استاندارد، جایگزین سیلندرهای معیوب شرکت‌های فعال مستقر در سطح استان می‌شوند.

وی با اشاره به وجود سیلندرهای بی نام و نشان و غیراستاندارد متفرقه در سطح استان، اظهار داشت: از آنجایی که اینسیلندرها، متولی خاصی نداشته و غالباً غیراستاندارد و پوسیده هستند، باید از سطح استان جمع آوری شوند که این امر طی فاز دوم استانداردسازی سیلندرهای گاز مایع، اجرایی خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر یادآور شد: از این پس ورود سیلندرهای گاز متفرقه به استان و خروج سیلندرهای گاز مایع شرکت‌های مستقر در استان به استان‌های دیگر، کنترل خواهد شد.

سیلندرهای بی‌نام و نشان جمع آوری شوند

دبیر انجمن صنفی گاز مایع ایران نیز در این نشست گفت: جایگاه‌های توزیع گاز مایع از این پس نباید اقدام به پر کردنسیلندرهای گاز متفرقه کنند چرا این سیلندرهای بی نام و نشان باید از سطح استان جمع آوری شوند.

سید محمد کریمی ادامه داد: طرح استانداردسازی سیلندرهای گاز مایع استان بوشهر با جمع آوری سیلندرهای متفرقه از یک سو و استانداردسازی سیلندرهای گاز شرکت‌های مستقر در سطح استان از جمله جنوب گاز، پرسی ایران گاز، سالم گاز و لیان گاز از سوی دیگر اجرایی خواهد شد.

این هیئت پس نشست مذکور، جلسه‌ای با استاندار بوشهر داشتند که طی آن، استاندار ضمن اعلام همکاری با اجرای استانداردسازی سیلندرهای گاز مایع، بر لزوم اطلاع رسانی، ارتقا آگاهی و همکاری مردم تأکید کرد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false