×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زیرساخت‌های درمانی در دشتی و تنگستان تقویت می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، سید کمال‌الدین شهریاری صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان بهداشت شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه بهداشتی و درمانی را به عنوان یکی از اولویت‌های خود در دستور کار قرار دادیم و طرح‌های مهمی در این زمینه اجرا شد.

وی تقویت زیرساخت‌های درمانی را یکی از برنامه‌های مهم دانست و ادامه داد: در این راستا علاوه بر طرح‌های اجرا شده، چند پروژه مهم نیز در دست اجرا داریم که تکمیل آنها زمینه بهره‌مندی بهتر و بیشتر مردم را فراهم می‌سازد.

عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان نیز اظهار داشت: یکی از حوزه‌های بسیار مهم و با اهمیت بحث بهداشت و درمان است و اگر بتوانیم در حوزه بهداشت و درمان تلاش کنیم و در بحث پیشگیری و اقداماتی که نیاز است در خانه‌های بهداشت و شبکه بهداشت و درمان انجام دهیم مراجعات مردم به حوزه بیمارستان کمتر می‌شود.

وی بیان کرد: شهرستان تنگستان در حوزه درمان از کمترین امکانات برخور دار بود و بیمارستان یکی از دغدغه‌های دیرینه مردم که سالیانه زیادی راکد مانده بود با تلاش و پیگیری‌های استاندار و همراهی نماینده مردم در مجلس فاز دوم آن تکمیل و به بهره برداری رسید.

فرماندار تنگستان ابراز امیدواری کرد با توجه به نیاز پزشکان متخصص، در شهریور ما سال جاری به این بیمارستان تخصیص دهند که گذر مردم به شهرستان‌ها همجوار کمتر شود.

رفیعی پور یادآور شد: یکی از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان است که بیشترین تلاش و اعتبارات در این حوزه هزینه شده است و موجب شده تا هزینه‌های درمان مردم به حداقل رسانیده شود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false