×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳۷ هزار نفر در استان بوشهر آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند

به گزارش چغادک نیوز، عبدالمجید دراهکی صبح سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی فعالیت‌های مهارت‌آموزی اظهار داشت: به منظور دستیابی به توسعه و تقویت اشتغال و درآمدزایی باید در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی حرکت شود.

وی زیربنای رونق اشتغال و کارآفرینی را آموزش‌های فنی و مهارتی دانست و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال جاری ۳۷ هزار نفر در استان بوشهر آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از توانمندسازی ۲۵ هزار نفر در بخش دولتی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در بخش خصوصی نیز آموزش‌های مهارتی به بیش از ۱۲ هزار نفر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزان برای دست‌یابی به اشتغال پایدار باید کسب مهارت و تخصص را مد نظر قرار دهند، تصریح کرد: داشتن مهارت در هر جامعه پلی برای توسعه و ایجاد اشتغال تلقی می‌شود که فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در این زمینه دارد.

دراهکی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: با توجه به وضعیت کشور نیاز است که زمینه برای رونق تولید فراهم شود و فنی‌وحرفه‌ای با آموزش افراد می‌تواند در این زمینه به خوبی نقش‌آفرینی کند.

وی گفت: طرح بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف آشنایی و جذب جوانان به مهارت آموزی و در نتیجه توسعه مهارت‌های فنی از دوم تا ۱۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا می‌شود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false