×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سمن‌ها در افزایش مشارکت‌های اجتماعی نقش مهمی دارند

به گزارش چغادک نیوز، سید علی پاک نژاد صبح سه شنبه در نشست با مسئولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستانگناوهاظهار داشت: از سال ۹۵ تا کنون با تلاش و همکاری همکاران ۱۷ سمن در شهرستان تشکیل شده که ۹ سمن ثبت شده و ۸ سمن نیز در حال طی کردن مراحل ثبت هستند.

وی افزود: با توجه به اهمیت کار سمن‌ها و نگاه ویژه مسئولان به فعالیت‌های آنها مکانی ویژه برای فعالیت این سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان در نظر گرفته شد و خانه سمن‌های شهرستان که دومین خانه سمن‌ها در استان بود در اختیار آنها قرار گرفت.

فرماندار گناوه گفت: انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مهمترین نقش را در افزایش مشارکت‌های اجتماعی و پیشرفت و توسعه جامعه دارند و اگر توسعه جامعه را خواستاریم این توسعه در گرو نقش سمن‌ها است.

پاک نژاد با اشاره به فعالیت خوب سمن‌ها در شهرستان گناوه بیان کرد: افتخار همه ما وجود اینگونه سمن‌ها است و ما به وجود همه شما افتخار می‌کنیم.

فرماندار گناوه پیرامون برنامه‌های خانه سمن‌های شهرستان گناوه گفت: حدود ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی – اجتماعی توسط خانه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان گناوه با همکاری برخی از سمن‌ها برگزار شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان گناوه از شهرستان‌های فعال در زمینه فعالیت‌های متنوع سمن‌ها است و باز هم تلاش می‌شود که این امر توسعه یابد.

پاک نژاد گفت: اعتقاد ما به وجود فضای باز و شنیدن نقدها و نظرات مختلف است و همواره آماده شنیدن نظرات مختلف هستم و نقدها و نظرات را می ‌شنوم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات، برای سمن‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل شده و تقویت سمن‌ها در دستور کار همه مسئولان قرار دارد و وظیفه همه ما حمایت از سمن‌ها است.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد (سمن) اگر خواستار فعالیت مستمر هستند باید با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش همکاری و تعامل داشته باشند.

پاک نژاد گفت: انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه اشتغالزایی، اجرای طرح محله محور، نشاط اجتماعی، طرح مسکن ارزان و ازدواج آسان و ورود به طرح آسیب‌های اجتماعی و حوزه‌های مختلف طرح و ایده داشته باشند و همکاری کنند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false