×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آئیین خود جوش دانشجویان علمی کاربردی همیاری شهرداری های استان به مناسبت روز دانشجو +تصویر

به گزارش چغادک نیوز: رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر در این آیین روز دانشجو تاظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند در هر گوشه و برهه از تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات ملت ایران نقش دانشجویان کمرنگ بوده است، بلکه جایگاه ویژه دانشجوی مبارز و مومن ما همیشه در میان ملت عزیزمان مشهود است.

به گفته وی روز ۱۶ آذرماه نیز یکی از روزهای تاثیر گذار حیات ملت ایران است که باعث رشد نهضت عظیم ملی و اسلامی انقلاب و پویایی بیشتر دانش شد.

فلکناز آتشی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید با مسائل روز آشنا باشند و بعنوان مغز متفکر جامعه عمل کنند، افزود: دانشجو نباید به مسائل روز بی تفاوت باشد و از مردم عقب بماند یا مردم بیشتر از او نسبت به مسائل مختلف مطلع باشند، دانشجو قطعاً مرجع فکری جامعه است و عموم مردم می‌توانند با همفکری دانشجویان از مسائل روز کشور آگاه شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، مطالبه‌گری را از ویژگی‌های بارز یک دانشجو دانست و خطاب به دانشجویان تصریح کرد: دانشجویی که در دانشگاه برای تحصیل می آید باید مطالبه گری کند، حرف بزند و نقد کند.

معاون امور دانشجویی فرهنگی این مرکز نیز در جمع دانشجویان با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشجو در تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی گفت: قشر دانشجو همیشه باید فعال و پویا باشد، حساس به تمام اتفاقات پیرامون خود و کشور، مطالبه گر و سازنده در خط انقلاب باشد.

علی احمدی، قشر دانشجو را صدا و تصویر آحاد مردم عنوان کرد و افزود: گویا، پویا و زنده بودن جامعه از جبهه دانشجو نمایان می‌شود و اثرگذاری فروانی بر تفکر مردم دارد.

وی ادامه داد: دانشجو باید جریان ساز باشد، جریان ساز در راستای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تا بتواند جامعه را به سوی تمدن اسلامی بکشاند.

گفتنی‌ست، اهدای جوایز و لوح تقدیر به دانشجویان برتر در هر رشته ، اجرای موسیقی محلی، برگزاری مسابقه دارت،نقالی خوانی و قصه‌گویی، مسابقه قرانی و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

لازم به ذکر است:این مراسم که با حضور  اسکندری ( رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر ) ،  احمدی ( معاون پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر ) ، برزگر زاده و توسلی( اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ) و سایر اساتید حبرگزارشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false