- 07 مرداد 1397
- اخبار استان
- کد خبر 51137
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز: امراله پاراد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بخشنامۀ ابلاغی ریاست جمهوری و مصوبۀ هیئت دولت و به منظور ارائۀ خدمات به موقع و راهنمایی های لازم به مردم و مراجعان، میز خدمت در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر راه اندازی شد.
مدیرعامل، تسهیل و تسریع در پاسخگویی، پیگیری درخواست های شهروندان، رعایت قانون حفظ حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعان را از جمله ضرورت های استقرار میز خدمت عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری ازفعالیت های بخش مشترکین، به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی واگذار شده است، گفت: شهروندان بوشهری می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت به سامانۀ خدمات غیرحضوری آن به آدرس http://pay.bedc.ir مراجعه کنند. آنها همچنین با مراجعۀ حضوری به میز خدمت یا تماس تلفنی از طریق تلفن گویا قادر به ثبت درخواست خود و پیگیری آن خواهند بود.
در ادامه، پاراد رسیدگی به سامانۀ الکترونیکی مردم و دولت (سامد) را نیز از جمله خدمات میز خدمت دانست که همشهریان می توانند درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در آن ثبت کرده و پاسخ را از طریق همین سامانه دریافت کنند.
false
true
false
true